Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ "

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ  ΑΡΧΗΓΟΣ

ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΟΥΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ 01 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012
ΩΡΑ 18:30

 











Η συγγραφέας Μαρία Ιορδανίδου  παρουσιάσε το παραμύθι με τίτλο:
 «Εγώ είμαι αρχηγός» με έναν διαφορετικό διαδραστικό τρόπο στο παιδικό κοινό, με τη συνοδεία κιθάρας και την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία των γονέων που έδωσαν και ένα ζωντανό παράδειγμα προς μίμηση στους μικρούς μας φίλους.

Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα  ενεργής συμμετοχής στην πλοκή του παραμυθιού καθ’ όλη τη διάρκεια της αφήγησης. Μπήκαν μέσα στην ιστορία, και τη ζωντάνεψαν, δραματοποιόντας σκηνές, κατορθώνοντας να  ταυτιστούν με τους ήρωες.
Στο τέλος της αφήγησης τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες αισθητικής και θεατρικής αγωγής, να ευαισθητοποιηθούν σε κοινωνικά ζητήματα, να συνεργαστούν και να αναζητήσουν τρόπους για την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.


 
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

"Εγώ είμαι αρχηγός"

Μια ιστορία που έχει ως θέμα την ανταγωνιστικότητα και τη συνεργασία.
Μπορούμε να καλλιεργήσουμε δεξιότητες ώστε τα παιδιά να ξεπεράσουν τον εγωκεντρισμό τους, τη δυσκολία στη διαχείριση συναισθημάτων και να διευκολυνθούν στην αποδοχή του διαφορετικού;
Το πρόγραμμα Ψυχικής Υγείας που συνοδεύει το παραμύθι εμπεριέχει δραστηριότητες που δίνουν ευκαιρίες στα παιδιά να ονειρευτούν, να παράγουν γνώση, να δημιουργήσουν, να πειραματιστούν, να συνεργαστούν για την επίλυση προβλημάτων, να πάρουν αποφάσεις, να οδηγηθούν σε δρόμους προσωπικής αναζήτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: