Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΒΡΑΔΙΑ ΠΟΙΗΣΗΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ"SCRIPTA MANENT VERBA VOLANT" /ΚΑΛΟΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΙΚΗ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ
ΒΡΑΔΙΑ ΠΟΙΗΣΗΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
"SCRIPTA MANENT VERBA VOLANT"


ΚΑΛΟΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΙΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΡΙΩΝΑΣ



ΤΕΤΑΡΤΗ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013

ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ-ΟΜΙΛΗΤΕΣ

ΒίλκηΤσελεμέγκου-Αντωνιάδου /Δικηγόρος

Νίκος Θεοδωράκης/Δημοσιογράφος

ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ

Αντώνης Καργόπουλος/Δικηγόρος

ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ /ΚΙΘΑΡΑ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Καρυστηναίος Μάνος




 

 
 





Κάθε μέρα που περνάει με κάνει ολοένα και περισσότερο να πιστέυω πως η κατανόηση της ποίησης είναι κάτι το εντελώς άσχετο με ό,τι ως τώρα συνηθίσαμε να ονομάζουμε ευφυϊα,άσχετο με όλα όσα κάτω απο τον γενικό τίτλο
"πνευματικά προσόντα"εξασφαλίζουν,όταν υπάρχουν,στον κάτοχο τους,κοινωνικές επιτυχίες και θαυμασμούς.Η κατανόηση αυτή είναι πολύ περισσότερο ζήτημα μιας άλλης ικανότητας που θα μπορούσαμε ίσως να ονομάσουμε ποιητική νοημοσύνη.Η ποιητική αυτή νοημοσύνη μπορεί να λείπει απο τους παντογνώστες και ωστόσο να κατοικεί μέσα στον πιο απλό άνθρωπο.
Μπορεί,δεν ξέρω να στηρίζεται σε μια σωστή,συναισθηματική και ψυχική αγωγή,να 'χει σχέση με την ύπαρξη μιας καλής ποιότητας ευαισθησίας,με την παρουσία μιας ανάγκης πραγματικής για ποιητικό πέταγμα.
Οδυσσέας Ελύτης
"Ποιητική Νοημοσύνη"
Ανοιχτά Χαρτιά

Με αφορμή λοιπόν την "Ποιητική Νοημοσύνη" του Ελύτη,που σε κάθε άνθρωπο της εποχής μας μπορεί να κρυφοφωλιάζει μέσα του,ξεκίνησα κι εγώ να απευθύνομαι σε σας,αγαπημένοι αναγνώστες,που σαν κοινοί θνητοί και σε μια καλή ποιότητα,ευαισθησία κι ευθυκρισία,κρατάτε αυτή τη στιγμή στα χέρια σας,τις σκέψεις μου,τα συναισθήματα μου, τις απόψεις μου,τις αναμνήσεις μου και τις εμπειρίες μου.

Αλίκη Καλομενοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: