Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Π.Κ.Θ 2013/ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΙΔΙΩΝ Κ.Π ΤΡΙΛΟΦΟΥ

  




 ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Π.Κ.Θ 2013
 
Κ.Π ΤΡΙΛΟΦΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΚΟΥΛΑΞΙΖΕΛΛΗ -ΠΑΝΟΥ ΑΝΝΑ
 
 


ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 05 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ/ 05-07 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013





Άννα Κουλαξιζέλλη – Πάνου

Εικαστικά Παιδιών Τρίλοφος

 
 
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, όπου απoφοίτησα από τη Σχολή Καλών Τεχνών με ειδικότητα στη χαρακτική.
Το 1991 ταξίδεψα για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από όπου κατάγονται και οι δύο γονείς μου. Επιστρέφοντας στη Μελβούρνη συνέχισα τις σπουδές μου, ολοκληρώνοντας το 1992 το μεταπτυχιακό μου με τίτλο Diploma of Education, με σκοπό να διδάξω εικαστικά σε σχολεία. Τέλος του έτους επέστρεψα στην Ελλάδα, όπου κατοικώ μόνιμα πλέον στη Θεσσαλονίκη με την οικογένεια μου. Από τότε διδάσκω ζωγραφική. Έχω λάβει μέρος σε δύο ομαδικές εκθέσεις με χαρακτική και ζωγραφική στη Μελβούρνη και σε μία ατομική έκθεση με έργα ζωγραφικής στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης. Στη διαδρομή μου αυτή έχω πειραματιστεί με χαρακτική, κάρβουνο,παστέλ, μεταξοτυπίες, μολύβι, ακρυλικά, λιθογραφίες και κυρίως λάδι, το οποίο δουλεύω και αυτόν τον καιρό. Έχοντας ξεκινήσει με φωτορεαλισμό, τα έργα μου πήραν γρήγορα το δρόμο τους προς την αφαίρεση και τον αφηρημένο εξπρεσιονισμό,όπου και παραμένουν μέχρι σήμερα.


 





 

Δεν υπάρχουν σχόλια: