Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ - ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ «ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ»/ΜΗΛΙΩΝΗΣ ΝΙΚΟΣ-ΦΩΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ - ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ

«ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ»

 

 ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015 ΩΡΑ 19:00 Μ.Μ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ 20-30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015
  
ΜΗΛΙΩΝΗΣ ΝΙΚΟΣ-ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ


 
Όταν ταξιδεύω, κυρίως στην Ελλάδα που λατρεύω, όπου κι αν πήγαινα και όπου κι αν πάω, το βλέμμα και το συναίσθημά μου αιχμαλωτίζονται από απλά πράγματα που αντέχουν στο πέρασμα του χρόνου. Παλιά πέτρινα σπίτια, ξύλινες πόρτες, ξερολιθιές, πεζούλες, γειτονιές, παλιά καφενεία, άνθρωποι καθημερινοί… Αυτές τις εικόνες της Ελλάδας και τα συναισθήματα κουβαλάω μέσα μου και προσπαθώ να μεταφέρω στα έργα μου.


Στη σειρά των έργων μου που  παρουσιάζω στην πρώτη μου Έκθεση στο Πολιτιστικό Κέντρο Θέρμης, χρησιμοποίησα κυρίως κάρβουνο και παστέλ.


 
ΦΩΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΨΗΦΙΔΩΤΟ
 
Τα πρώτα μαθήματα  καλλιτεχνίας διδάχθηκα στην Εκκλησιαστική Σχολή Ξάνθης από τον καθηγητή μου Γλύπτη Παυλίδη Χρήστο. Η ενασχόληση μου με τα  ψηφιδωτά από Βιτρό άρχισε το 1990 ,η οποία δεν είναι επαγγελματική αλλά ξεκινά από αγάπη προς το είδος
 
 
 ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ :
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ













 






 










 






 

Δεν υπάρχουν σχόλια: