Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

ΕΚΘΕΣΗ "ΠΕΤΡΑ,ΞΥΛΟ,ΧΑΡΤΙ"/ΠΑΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ-ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ

ΕΚΘΕΣΗ
 
ΟΛΓΑΣ ΠΑΝΙΔΟΥ 
 


 
¨Πέτρα, Ξύλο, Χαρτί¨


ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΤΡΙΤΗ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
 
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ
21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
 ΕΩΣ
08 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016
 
 
 
ΠΑΝΙΔΟΥ ΟΛΓΑ
 
Η ενασχόλησή μου με τα καλλιτεχνικά ξεκίνησε στο γυμνάσιο, όταν άρχισα να ζωγραφίζω, ως αυτοδίδακτη,
με μολύβι (προτομές αλόγων) και στην συνέχεια με λάδι και σε γυαλί.
Αργότερα, έπειτα από μία διακοπή λόγω σπουδών, ξεκίνησα την παρακολούθηση μαθημάτων για την εκμάθηση
διαφόρων τεχνικών κατασκευής κοσμημάτων, βιτρώ, decoupage κ.λ.π. και συνεχίζω έως σήμερα να εμπλουτίζω
τις γνώσεις μου στην χρήση μιάς μεγάλης γκάμας διαφορετικών υλικών.
Η έκθεση αυτή αποτελεί την πρώτη μου απόπειρα, μετά από πολλά χρόνια, να παρουσιάσω τα έργα μου στον κόσμο.
Η μίξη τεχνικών και υλικών αντικατοπτρίζει τον πυρήνα της προσωπικότητάς μου που απεχθάνεται την μονοτονία
και την στατικότητα.
Τα θέματα έχουν αντληθεί κυρίως από την φύση (το φυτικό και το ζωικό βασίλειο), που λατρεύω και απευθύνονται
σε μικρούς και μεγάλους φίλους όλων των ηλικιών.
Βασικός στόχος της έκθεσης αυτής είναι το κοινό να γνωρίσει την δουλειά μου και μέσω της αντίδρασης, της γνώμης
και της εποικοδομητικής του κριτικής, να μπορέσω να βελτιώσω και να αναπτύξω το αντικείμενο της ενασχόλησής μου
με την δημιουργία, που τόσο πολύ με γεμίζει και τόσο θεραπευτικά έχει λειτουργήσει στην ψυχή μου τα χρόνια
που πέρασαν και ελπίζω τα χρόνια που θα έρθουν στο μέλλον.

 
 

 


 

 




 
 



 
 



 







  

Δεν υπάρχουν σχόλια: