Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Η "ΠΟΛΥΞΕΝΗ" ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

Η "ΠΟΛΥΞΕΝΗ"  ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ
 
 
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ
 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
 


Η

"ΠΟΛΥΞΕΝΗ"


ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
 

ΤΡΙΤΗ 27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015



ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ



ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:



ΤO ΤΜΗΜΑ Δ2'  TOY
  2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
κ.ΜΙΧΑΛΕΝΤΖΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
&
ΤΟ ΤΜΗΜΑ Δ2 ΤΟΥ
1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
κ.ΚΡΙΚΕΛΙΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΝΑ

Ένα καταπληκτικό απόγευμα γεμάτο δημιουργία και έμπνευση   πέρασαν  παιδιά  και γονείς  στο χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Θέρμης.
Με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου " Η Πολυξένη"  τα παιδιά  ανέδειξαν  συναισθήματα του εσωτερικού τους κόσμου .
Μέσα από θεατρικά δρώμενα και  με τις ερωτήσεις και απορίες τους προς τη συγγραφέα του βιβλίου, έδωσαν τη δυνατότητα  στη κ. Στέλλα Μιχαηλίδου με τις απαντήσεις της να τους κάνει να ανακαλύψουν ότι κάθε παιδί και κάθε άνθρωπος είναι μία ξεχωριστή προσωπικότητα στην κοινωνία, και κρύβει μέσα του ένα ξεχωριστό χάρισμα που πρέπει όλοι μας να το σεβόμαστε .



"Είμαι ποτάμι, είμαι ένα ψάρι.
Μια λέξη είμαι σ' αλφαβητάρι.
Παιδάκι είμαι, είμαι χορτάρι.
Είμαι ό,τι εσύ και όλοι οι άλλοι".

 

Η Πολυξένη, με τη βοήθεια των φανταστικών της φίλων, κατορθώνει να εκφραστεί και να ξεπεράσει όλα όσα την κάνουν να αισθάνεται αδύναμη, μόνη και πολύ πολύ ξένη.




ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ
 



















 


















 
 
















 















 

Δεν υπάρχουν σχόλια: