Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Έ𝝹𝝷𝝴𝞂𝝶 Ζ𝞈𝝲𝞀𝝰𝞅𝝸𝝹ής ❞𝝩𝝾 𝝟𝝴𝝼ό 𝞂𝞃𝝶𝝼 𝝞𝞂𝞃𝝾𝞀ί𝝰❞ 𝝛𝝰𝞅𝝴ί𝞀ης 𝝬𝝰𝝺𝝹𝝸άς

  Δήμος Θέρμης-Αντιδημαρχία Πολιτισμού

Δημοτική Βιβλιοθήκη-Πινακοθήκη Θέρμης

Έ𝝹𝝷𝝴𝞂𝝶 Ζ𝞈𝝲𝞀𝝰𝞅𝝸𝝹ής 

𝝩𝝾 𝝟𝝴𝝼ό 𝞂𝞃𝝶𝝼 𝝞𝞂𝞃𝝾𝞀ί𝝰 

 𝝛𝝰𝞅𝝴ί𝞀ης 𝝬𝝰𝝺𝝹𝝸άς

📌Εγκαίνια : 𝝩𝝴𝞃ά𝞀𝞃𝝶 - 𝟮𝟬 𝝡𝝰𝞀𝞃ί𝝾𝞄 2024

Διάρκεια έκθεσης : 𝟭𝟵 έ𝞈ς 𝟮𝟵 𝝡𝝰𝞀𝞃ί𝝾𝞄 𝟮𝟬𝟮𝟰

🔄Ώρες λειτουργίας έκθεσης : 𝟬𝟴:𝟬𝟬 έ𝞈ς 𝟮𝟬:𝟬𝟬

𝝥𝝺𝝶𝞀𝝾𝞅𝝾𝞀ί𝝴ς έ𝝹𝝷𝝴𝞂𝝶ς :

Μία έκθεση έργων τέχνης, μικτής τεχνικής, με κυρίαρχο στοιχείο την τεχνητή παλαίωση. Σημείο αναφοράς της έκθεσης αποτελούν έργα με έντονο συμβολικό χαρακτήρα, μέσα από τα οποία ο καλλιτέχνης εκφράζει τους προβληματισμούς και τις φιλοσοφικές αναζητήσεις του. Σε αυτά συγκαταλέγεται το έργο με το σκληρό δίσκο  𝝩𝝾 𝝹𝝴𝝼ό 𝞂𝞃𝝶𝝼 𝝸𝞂𝞃𝝾𝞀ί𝝰, από το οποίο η έκθεση δανείζεται το όνομα της.

Ο επισκέπτης σε μία προσπάθεια αλληλεπίδρασης θα έχει την ευκαιρία να δώσει την δική του ερμηνεία σε κάποια έργα ακολουθώντας το 𝗤𝗥 𝗰𝗼𝗱𝗲πού θα βρίσκεται δίπλα σε αυτά.

𝚩𝛊𝛐𝛄𝛒𝛂𝛗𝛊𝛋ό 𝛔𝛈𝛍𝛆ί𝛚𝛍𝛂 𝚭𝛂𝛗𝛆ί𝛒𝛊𝛐𝛖 𝚾𝛂𝛌𝛋𝛊ά :

Σε ηλικία 10 ετών περίπου βρέθηκα στο Βερολίνο, ακολουθώντας τους μετανάστες γονείς μου. Εκεί με ευγνωμοσύνη θυμάμαι ανθρώπους που βρέθηκαν στο δρόμο μου και λειτούργησαν για μένα ως δάσκαλοι, δίνοντάς μου ερεθίσματα στον χώρο των κατασκευών και της δημιουργικής απασχόλησης.  Από τότε μέχρι και σήμερα υπάρχει πάντοτε ένα μικρό εργαστήρι για να ασχολούμαι στον ελεύθερο χρόνο μου με διάφορες κατασκευές. Στο πέρασμα του χρόνου πειραματίστηκα με πολλές τεχνικές και πρώτες ύλες όπως το ξύλο, το μέταλλο, το ύφασμα άλλα καί υλικά που χρησιμοποιούνται στην αγιογραφία.

Τα έργα μου έχουν σαν κύριο χαρακτηριστικό την τεχνητή παλαίωση, ενώ χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες, σε αυτά με διακοσμητικό και σε άλλα με συμβολικό χαρακτήρα. Επιθυμία μου είναι να επικοινωνήσω με τον θεατή μεταφέροντας του κάποιους προβληματισμούς μου που αφορούν κοινωνικά αλλά και υπαρξιακά θέματα.

Το έτος 2000 δημιούργησα το Arty Cafe όπου φιλοξενούσε εκθέσεις καλλιτεχνών της Θεσσαλονίκης, παντρεύοντας τον καφέ με την τέχνη και δίνοντας έτσι καλλιτεχνικά ερεθίσματα στους νέους.

Το καλλιτεχνικό μου ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στα εικαστικά αλλά επεκτείνεται στη μουσική και το ραδιόφωνο. Για περισσότερα από 40 χρόνια υπήρξα ραδιοφωνικός παραγωγός, ξεκινώντας από το πειραματικό ερασιτεχνικό ραδιόφωνο της δεκαετίας του 70', μέχρι και στις μέρες μας όπου συνεργάστηκα με κορυφαία ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης.

𝝙𝝸𝝾𝞀𝝲ά𝝼𝞈𝞂𝝶 :

Δημοτική Βιβλιοθήκη / Πινακοθήκη Θέρμης - Αντιδημαρχία Πολιτισμού

𝝪𝝿ό 𝞃𝝶𝝼 𝝰𝝸𝝲ί𝝳𝝰 του Δήμου Θέρμης


















Δεν υπάρχουν σχόλια: