Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ- ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ.......

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ

Έκθεση Φωτογραφίας


Χριστοφορίδης Τιμόθεος.

«ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ....»

Διάρκεια έκθεσης 11/01/2011 έως 21/01/2011



Εγκαίνια Τρίτη 11 Ιανουαρίου





Χριστοφορίδης Τιμόθεος

Γεννήθηκα το 1993 στη Θεσσαλονίκη. Είμαι μαθητής της Γ λυκείου στο 8ο ΕΠΑΛ (Ευκλείδης), στον τομέα των εφαρμοσμένων τεχνών.


Εκεί, έχω παρακολουθήσει κάποια μαθήματα φωτογραφίας.


Με αυτήν την τέχνη, ασχολούμαι εδώ και δύο χρόνια, αλλά τον τελευταίο χρόνο, η φωτογραφία έχει γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μου. Μου προσφέρει μεγάλη ευχαρίστηση, να βγαίνω με την φωτογραφική μου μηχανή και να φωτογραφίζω, ότι μου τραβήξει την προσοχή …Όπως λεπτομέρειες, τις οποίες πριν δεν θα έβλεπα καν… Στην φύση, στους ανθρώπους, σε μια κίνηση, στις σκιές, στα χρώματα, στον τρόπο που πέφτει το φώς και πολλά άλλα…


Τα αγαπημένα μου θέματα είναι διάφορες εικόνες από τη φύση, έντομα, φυτά και οτιδήποτε άλλο, ασήμαντο μεν για τους άλλους, μια πολύ ενδιαφέρουσα φωτογραφία όμως για μένα.


Με τον καιρό ανακάλυψα, ότι το να βγάλεις μια φωτογραφία, είναι απλώς το πρώτο στάδιο… Υπάρχει ένα ακόμα στάδιο, η επεξεργασία της εικόνας… Χρησιμοποιώντας ειδικά προγράμματα, έμαθα να αλλάζω διάφορα στοιχεία της εικόνας, κάνοντας την πιο ενδιαφέρουσα.


Στο facebook δημιούργησα μια σελίδα, ώστε να μπορεί ο κόσμος να δει και να γνωρίσει τη δουλειά μου… Το TimosPhotography έγινε η υπογραφή μου.


Συνεργάζομαι με το περιοδικό 'Ανατολικά', το οποίο δημοσιεύει φωτογραφίες μου. Φέτος τελειώνω το σχολείο και σκοπεύω να σπουδάσω φωτογραφία.


Το Πολιτιστικό Κέντρο Θέρμης μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω την πρώτη μου έκθεση.


Σκοπός της πρώτης μου έκθεσης, η παρουσίαση της δουλειάς μου μέχρι τώρα… στην οποία παρουσιάζω τα έξεις θέματα :


‘’Η γέννηση ενός αγγέλου’’, Αντανακλάσεις, Σκιές, Λεπτομέρεια, Ασπρόμαυρο με στοιχεία χρώματος και τέλος Φύση.





Δεν υπάρχουν σχόλια: